MERRY CHRISTMAS VASA

dan före dopparedan

Imorgon är den efterlängtade dagen här JULAFTON♥ Julklapparna är fixade till nära & kära, julmaten har vi klart och åååååh vad myysigt. Bara att det regnar.. Igår var det himmelskt väder.. såå fint.. men nu. Vädret ska inte trycka ner mejj har jag besttemt. tror att vi skall ti någon kyrka imorgon. Får se. Ha en god jul och lovar att jag bloggar imorgon♥
Fotos do mural
Julen är snart slut. Bloggandet blir vell? ja jag vet inte?! JULEN I VASA. Så då är ju det en julblogg, men ska jag hålla på en kort stund ändå? Fast julen är över ? det ser vi sen. Imorgon julafton, kan inte fatta det.
Och det jag önskar med hela mitt hjärta att alla i världen får fira julen med familjen och jag önskar alla lycka i världen.♥ Jag ska göra min bästa för att alla ska var lyckliga, gör du din bästa så kanske alla försöker♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du säga ditt namn på julafton? ;)

2011-12-24 » 13:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!