MERRY CHRISTMAS VASA

- nytt -

Nu är det så att jag lever livet i skolan men inte vilken jag som hällst. jag ska sluta blogga men ni ska få en ny blogg ägare. det är som en lag som vill ha ny tränare. Jag låter bloggen stå stilla till eran nya bloggare ska ta hand om er! jätte mycket tack för att ni har föllt min blogg medans jag var bloggare!!
Hoppas ni fortsätter följa denna blogg ( om inte nya ägare vill byta blogg namn?) men jag lovar att en flicka från vasa ska jul blogga åt er. Jag kommer alltid vara en del av julenivasa och vet vem kanske jag kommer tillbacka nån gång ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!