MERRY CHRISTMAS VASA

älska julen med ditt hjärta

o va kul det ska bli med lilla-jul imorgon. jag älskar julen så jätte super mycket. löööve.
nu tänkte jag dricka glögg och sätta tomte-mössan på huvudet. ♥
 
ingen vet om min blogg så borde reklama den.. men hur ??
Men imorgon tänkte jag ta och fiksa en design men jag är inte så bra på det så det blir nog någon färdig design.
 
Vill skriva så mycket nu men tyvärr så måste jag ta och avsluta denna inlägg. Fast vet inte var jag ska börja med denna jul-saga. Måste också ta och fotografera bilder till er.. en blogg utan bilder det är vell inte kul  ??
Men tyvär det finns inte så mycket att fotografera i lilla ynkliga vasa.
 
lång text men i love u guys! ha en fin lilla-jul ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!