MERRY CHRISTMAS VASA

2121212121212121212121212121

Idag har jag öppnat lucka 21 i kalendern. DET ÄR BARA NÅGRA DAGAR KVAR TILL JUL. Snart ska jag börja baka cookies ;) har lust. Hoppas jag snart får sätta slalomskidorna under mina fötter och åka i backen, haha :D
Men, nu ska jag och paketera min systers paket. Love you all!
Är det vinter eller sommar som gäller? Nu eftersom snön kommer sent så funderar jag
är det värt att den kommer. Jag menar om 2 månader vill jag ha sommar!
TumblrA Wonderful Things She Need
TumblrI wish I had an ocean
fri från skolan, sena sommarkvällar, kompisar, glass, simining ja ALLT är ju underbart
förutom småkryp.. Nej nu börjar jag längta. Springa barfota.. ååh vad skönt.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ٩(•̮̮̃•̃)۶ CHRISTMASall the things you love!
Wreck of the day.christmas, christmas decor, christmas decorations, christmas lights, christmas presents - inspiring picture on Favim.com
Men vinter, jul, december, tomtar. Ja på sommaren började jag sakna elr längta
till jul. Och nu är julen här. December går för snabbt. Men julklappar och bakade julgodis
och mycket god mat + snö. Så är så himla mysigt♥ & glögg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!