MERRY CHRISTMAS VASA

first day

FÖRSTA DECEMBER! Detta innebär öppna er lucka i julkalendern ( om ni har någon )
Har sett både tjuvarnas jul och bärtils jul. Bärtils jul kanske är för yngre, men ändå kul att se på♥
Skriver mera i helgen. Har haft så mycket nu så hinner knappt skriva. Men ni vet att jag älskar er!
Smile like you mean it. I do!KATE TIM'S BLOG
Nu börjar denna underbara månad. Jag har allting roligt framför mig. Och ja jag ska blogga. JAG LOVAR. Och ni får tycka min blogg är tråkig. Jag älskar julen, jag gör det bästa av det. Och ni som bor i Vasa, om det finns någon sån här så kommentera gärna. Love you!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!