MERRY CHRISTMAS VASA

I <3 Christmas

Julen är lyckan att få vara med sina nära & kära, bli älskad
Tumblr
Att få känna friheten
Merry Christmas...is deeply word 'cause when you say it you hope someone you love smile,not yourself. | Flickr - Photo Sharing!
Att ha roligt
❁ Things I ❤ About Winter ❁ » ANGEL.GE
Vara med sina syskon
(2) Facebook
Äta massa gott
❁ Things I ❤ About Winter ❁ » ANGEL.GE
Och den långa julafton dagen som nu är slut så det man väntat på allra mest
❁ Things I ❤ About Winter ❁ » ANGEL.GE
Tusen tack min släkt för alla fina gåvor. Jag menar att jag bryr mig int igentligen hur mycket jag får. Jag är glad oavsätt. att min familj är lyckliga. De viktigaste för mig är att göra andra glada inte att göra mig själv glad♥
Du blir avundsjuk för andra får bättre julklappar. Men tänk istället att du har världens bästa familj som bryr sig om dig, som försöker sitt bästa. Jag hatar att se att någon är missnöjd för att ens föräldrar inte köpte den dyraste telefonen som finns. Jag älskar mina föräldrar oavsätt dom ger mig en iphone eller en pyjamas. GODJUL♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smart skrivet :)

2011-12-24 » 21:14:59
Postat av: Julstugan

Precis så ska det vara.



En god fortsättning.

2011-12-26 » 07:21:43 URL: http://www.julstugan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!