MERRY CHRISTMAS VASA

IDOL

Det har tyvärr regnat lite idag, Men snön har inte försvunnit. Snön är nästan överallt i finland just nu---> ilmatieteenlaitos.fi.
Igår så vann Amanda Fondell idol finalen och jag är glad för hon har varit en liten favorit till mig.
Nu ikväll ska jag kanske se film och mysa med godis eller chips, får se vad jag har hemma.

Om jag skulle ha fått bestämma årdningen i idol skulle den ha sett ut så här:
1. Amanda Persson
2. Amanda Fondell
3. Molly pettersson Hammar
4. André Zuniga Asplund
5. Moa Lignell
6. Robin Stjernberg
7. Linni Barresjö
8. Olle Hammar
9. Denise
10. Emil Elton
11.Roshana
Så Mina 2 absoluta favvisar har varit Amandorna. Båda hade sin charm. Och André var så himmelens söt så därför gillade jag hans heta utseende och söta röst. haha. Molly hade sin underbara röst som var magic.
Peace out! Jag vet att detta blev ett idol inlägg och inget julinlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!